El qual conte è gajardo, va a piedi, vestito d'oro etc.
Da poi la caza, si reduse il principe, con la Signoria, in colegio, et alditeno, con li capi di X, pre' Lucha di Renaldi, orator cesareo, era a Roma, per il qual fo mandato per il consejo di X, acciò andasse dal suo re a tratar acordo; et steteno in colegio molto tardi. El qual pre' Lucha eri, horre 22, gionse qui, alozato a la Trinitae, in caxa di uno citadim, nominato ..., per esser più secreto. Za Zuan Piero Stella è in camino.
[752] In questi dì gionseno alcuni fanti, 200, dil signor Piero dil Monte, fati far in Romagna; et cussì fonno imbarchati et mandati versso Trieste, dove è il predito Piero dil Monte.
Item, vene di Roma in questa note Zuan Cotta, homo et secretario dil signor Bortolo, stato lì per acordar il signor Prospero Colona e altri; è cossa pertinente.
Item, di li danari, persi sora Chioza, si ave esser stà trovà in aqua uno sacheto vuodo con i sani inbachi (sic) etc. di quelli, adeo si tien siano stà tolti a man. Et molti è di opinion di retenir quel Andrea, fante di camerlengi; quel sarà scriverò. Ben è da saper, zà è stà mandà altri ducati X milia a Faenza, per far li fanti, a quelli Naldi di Val di Lamom etc.
[1509 02 16]A dì 16. Poi disnar fo consejo di X con la zonta, fino horre 41/2 di note. Fo dito esser stà spazà pre' Lucha, el qual in questa notte partì; altri dice fo asolto domino Sonzim Benzon da Crema, è confinato a Padoa, acciò si operi in questa (im)presa, tamen non fu vero. Ben fo vero, che fo expedito dito pre' Lucha e datoli raynes 300; e la matina si partì, per tratar col re di romani acordo con la Signoria.
| |
I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia 1882
pagine 1294 |
|
|
Signoria Lucha Renaldi Roma Lucha Trinitae Zuan Piero Stella Piero Monte Romagna Trieste Piero Monte Roma Zuan Cotta Bortolo Prospero Colona Chioza Andrea Faenza Naldi Val Lamom Lucha Sonzim Benzon Crema Padoa Lucha Signoria
|