Pagina (1089/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
     
      Executori.
     
      Sier Marco Antonio Loredam.
      Sier Hironimo Capello.
     
     
      A dì 20 fevrer, fo il marti di carlevar. La matina expediteno zercha fanti 4000, zoè deputono li contestabeli, et deteno danari, acciò andaseno a far le compagnie; et non solum acresseno et se reducano li fanti fati in veronese, ma etiam ne mandano a Faenza bon numero, dove è Zanon da Colorgno, contestabele, e altri capi.
     
      Da poi disnar fo etiam colegio di savij ad consulendum.
     
      [1509 02 21]A dì 21, fo el primo dì de quaresema. La matina fo colegio di le biave, perchè achade etiam per la terra far provision, perchè le cresseva; tamen non sarà carestia, perchè per tutto è grande abondantia.
     
      Et da poi disnar fo colegio di savij. Vene letere di oratori a Roma, di 17. Come il papa era ritornato di Civita Vechia, come se intese; et coloquij abuti con essi oratori nostri, zercha le presente materie. Et vol ritornar a Civita Vechia, a compir certa forteza el fa far lì; et vol far X milia fanti. Et manda il cardinal Pavia legato a Bologna; tamen ancora non ha sotoscripto a li capitoli di Franza, nè dato danari etc. Item, à dito soa santità, che 'l canonicha' di Padoa è contento l'habi el fiol di sier Hironimo Lippomano, e non domino Philippo Bernardo, per la riserva. Le qual letere lete, fo dito per la terra esser bone letere.
     
      [759] Di Milam, dil secretario nostro. Coloquij auti con domino Zuan Laschari, che è lì, che l'exercito fa il suo re è per compagnar il re di romani a Roma; et perchè se intende esso re di romani non far fin hora demostration alcuna di zente, potria esser il christianissimo re non facesse altro etc., come dirò di soto.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Marco Antonio Loredam Hironimo Capello Faenza Zanon Colorgno Roma Civita Vechia Civita Vechia Pavia Bologna Franza Padoa Hironimo Lippomano Philippo Bernardo Di Milam Zuan Laschari Roma